15 Temmuz 2013 Pazartesi

Acil arama filmini izle

Acil Arama
The Call


 Vizyon Tarihi: 05 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Gerilim ,  Macera ,  Polisiye

Süre: 94 Dak.

Yönetmen : Brad Anderson

Oyuncular : Halle Berry ,  Abigail Breslin ,  Morris Chestnut ,  Justina Machado ,  Ella Rae Peck

Senaryo : Jon Bokenkamp

Yapımcı : Philip Cohen

Favori : 122 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Jordan, 911 Acil yardım hattında santral görevlisi olarak çalışan bir kadındır. Bir gün merkezi arayan genç bir kız sesi evine zorla giren biri olduğunu ve hayatının tehlikede olduğunu söyler. Jordan ekipler evi tespit edip, kızı kurtarıncaya kadar, telefonda katili oyalamaya ve ikan etmeye çalışan Jordan başarısız olur. Genç kız ölür; dahası birbirini takip eden olayların bir seri katil işi olduğu ortaya çıkar. Bu arada Jordan'ın psikolojisi de altüst olmuştur.


 İçerisinde patlayan arabalar, silahlı çatışmalar, dövüş sahneleri gibi sahneler olmamasına rağmen mükemmel bir aksiyon gerilim filmi izledim. Düşük bir bütçeyle bu kadar tempolu bu kadar heyecanlı bir film yapmışlar helal olsun. Filmin her sahnesi zeka kokuyor. Sıradan bir konuyu bile bu kadar güzel işleyebilmişler. Halle bary son 2 yıldır 2 müthiş filmde rol aldı. Bu film bence 2013 ün en iyi filmlerinden biri. Ve 2012 yapım Bulut Atlası da yılın en çok ses getiren filmlerinden biriydi. Bu arada filmin konusuna bakıldığında Acil Arama merkezinde çalışan kişilerin işinin ne kadar zor olduğunu görüyoruz. Bir günde kim bilir ne kadar çok arama geliyordur.Birde olayları onların gözünden yaşıyoruz. Gerçek hayatta olabilecek yada yüzlerce kez olmuş bir olayda olabilir. Makinist filminin yönetmeninden her sahnesi gerim gerim geren Müthiş bir film.Filmin tek bir sahnesi bana mantıksız geldi ama spoiler olmasın diye açıklamıyorum. Bu filmi bana tavsiye eden Waffle arkadaşıma teşekkürler :) 10/ 8.5  '' HER YIL 188 MİLYON ACİL ARAMA YAPILIYOR. BU DİĞERLERİNDEN FARKLIYDI. '' İnternet'te de olmasına rağmen nedense bu filmi sinemada izleme ihtiyacı duydum. İyi ki de sinemada izlemişim, pişman olmadım. Zaman uçup gitti, hiç anlamadım bile. Muhteşem kurgulanmış, başarılı bir gerilim filmiydi. Uzun zamandır bir filmden bu kadar etkilenmemiştim. Psikolojik olarak ağır bir etki bıraktığını söylemeliyim film sonunda. Yönetmen Brad Anderson, aynı zamanda Makinist adlı film ve Fringe adlı dizide de başarılı işler çıkarmış. Bu filmde de aynı başarıyı göstermiş bence. Halle Berry'den de bahsetmek isterim.. Aman Allahım bu nasıl bir oyunculuktur böyle? Her oynadığı filmin hakkını veriyor. Film anında da gözümü ondan alamadım, çok gerçekçi ve başarılı bir kadın. Bu filmi beğenmemin en büyük nedenlerinden biri bu oyuncudur kesinlikle.. Bence güzel ve değişik bir konu yapmışlar. Senaryo pek şaşırtıcı değil, sonunu kestirebiliyorsunuz ama konuyu beğendiğimi söylemeliyim. Film bitince de 911 Çağrı Merkezlerindeki insanların yerine koydum kendimi ve bu gerçekten dünyanın en zorlu işlerinden biri olsa gerek. Filmde de söyledikleri gibi çağrıyı yapanın yaşaması veya ölmesi senin ellerinde bir bakıma.. Gerim gerim gerilmek istiyorsanız tam da aradığınız türden başarılı bir yapıt, '' The Call ''. - 911 What's your emergency? - Özellikle gerilim severler kaçırmamalı..(!) İyi seyirler dilerim. 8.2  Konusu itibari ile yaratıcı bulduğum ve hızlı ilerleyişiyle sıkmayan, nasıl bittiğini anlamayacağınız, belki de kendinizi o kovalamacanın içinde hissedebileceğiniz başarılı bir yapım. Halle Berry’nin, filmi -tek başına- daha iyi bir yere sürüklediğini düşünüyorum. Oyunculuğunu çok başarılı buldum, fazlasıyla içten oynayıp tüm duyguyu iliklerine kadar hissedip hissettirmiş.
Açıkça söylemek gerekirse aynı şeyi filmimizin “The Maniac” karakterinde hissedemedim. Film için pasif kaldığını düşünüyorum ve daha fazlası olmalıydı gibi geldi. Aynı zamanda karakter üzerinde soru işaretleri de kaldı. Pek açılamayan mı yoksa kasten mi açılmayan bir noktaydı, orasını bilemiyorum. Yine de bunlar izlerken göze çokça batan şeyler değil.
İzlemekten keyif duyacağınız -gerçek anlamda- sürükleyici bir yapım. Olayı çok yakından takip ediyor hissi oluşacak. Unutmayınız ki; bulundukları vaziyet ve durumlar için karakterlere tavsiyelerde bulunmak onlara bir şey kazandırmaz. 7.7/10
Filmi izlememde ki en büyük rolü oynayan değerli arkadaşım ImSoDifferent’a bir teşekkürü borç bilirim..
 Asıl teşekkürü ben ederim :) Heyecanı bol ve sürükleyici bir yapımdı.Dediğin gibi Halle Berry karakteriyle çok iyi bütünleşip, birazda karakterin psikolojik zorluklarını izleyiciye iyi aktardı.Güzel bir yorum olmuş eline sağlık :)  hakikaten müthiş bir filmdi oyuncular çok başarılıydı.  Çok iyi bir gerilim filmi yapmışlar. Oyunculukların hepsi muhteşem, yalnız psikopat rolündeki adamın adı yazmıyor çok iyi bir rol çıkarmış.. Bir de 94 dakika olduğuna inanmak zor bu filmin sanki daha kısa gibi geldi bana 80 dakika civarı falan olmalı .. KÜLT bir film 10 kere izle hepsinde de aynı gerilimi tadarsın ...  evet güzel bir gerilim filmi. özellikle 911 e dikkat çekilmiş yaptığı önemli kurtarışlar ve kayıplar. sonrasında zaten çok sürükleyici ve gerilim dolu anlar yaşıyosunuz filmde . oyunculuk başarılı. konusu etkileyici bir film  Yakın zamanda izlediğim en iyi polisiye-gerilim filmi olma özelliğini taşıyor şuan itibari ile. Halle Berry'nin bu dünyaya aktris olmak icin geldigini yine ve yeniden kanıtladıgı film olarak da aklımda kalacak oldugu kesin ;)

Acil Arama The Call filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder