18 Temmuz 2013 Perşembe

Yem Bait In 3d filmini izle

Yem Bait In 3d filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Yem
Bait In 3d


 Vizyon Tarihi: 30 Ağustos 2013

Yapımı : 2012 - ABD ,  Avustralya

Tür : Aksiyon ,  Gerilim ,  Korku

Süre: 93 Dak.

Yönetmen :  -

Oyuncular :  -

Senaryo :  -

Yapımcı :  -

Favori : 64 kullanıcının favori filmi
Film Özeti

Depremin sarsıcı etkilerinden Tsunami hakkında enteresan bir senaryoya sahip olan ‘Bait 3D’ Avustralya yapımı. 3 boyutlu olarak çekilen film, bir grup insanın Tsunami sonrasında sular altında kalan bir markette mahsur kalmalarını ve okyanus sularıyla birlikte gelen davetsiz misafirlerle olan mücadelelerini anlatıyor. Kaplan köpekbalığı türündeki vahşi hayvanlar ve bir grup soyguncu markette kısılı kalan ahaliye zor anlar yaşatıyor.


 Beklentimin çok üstünde çıktı bu film.Oldukça şaşırdım bu kadar iyi olmasından dolayı. Son dönemde yapılan deniz konulu korku filmleri genelde beklentimin altında kalmıştı yüksek maliyetlerine rağmen. Deniz konulu korku filmlerinde Korku öğesini kullanabilmek için film tamamen denizde geçmesi gerekir çünkü karada oldukları zaman güvende olduklarını biliriz.Bu yüzden denizde olmayan sahneler için de izlenebilir bir konu seçilmesi gerekir. Bu film denizde geçmiyor. Denizi karaya taşıyorlar.Yani şehri büyük bir dalga etkisi altına alıyor.Bu açıdan film hem konu bakımından hemde gerilimi yasnsıtması bakımından başarılıydı. Bu tür filmlerin en iyisi bana göre Mavi Korku adlı filmdir bu filmde ona yakın bir başarı var. Film sadece tek bir mekanda geçmesine rağmen kendisini izletiyor.Film giriş sahnesi çok kötüydü efectleri çokk kötüydü bundan dolayı kapatacaktım ama sonrasında hem efectler hem sahneler çok başarılıydı. Fantastik dörtlüden tanıdığımız Julian Mcmahon yine kötü rolde olsada filmin başkahramanıdır bana göre.Zaten kötü bir adamın iyi bir adama dönüşmesi gibi bir olayı yansıtıyor kendisi bize.Ben mutlaka izlenmesi gerektiğini düşünüyorum. 10/ 7.5  3D olması bu kadar önceden ilgi çekici gösteriyor..bakalım içeri ne yönde olacak
 film sonuna kadar heyecanlıydı sevdim sadece ufak mantık hataları vardı  en iyi köpekbalığı filmi katılıyorum  Film o kadar akıcıydı ki ne ara bitti anlamadım. İzlediğim en iyi filmlerden biriydi. Köpek balığı filmlerinden favorim oldu. Her an gerilim dolu konuyu saçma sapan sapma olmadan kesinlikle devamını beklediğim bir film. Oyuncular,konu,görsellik muhteşem her şey gerçekçiydi izleyin derim.  Şuana kadar çıkan köpek balığı temalı bütün filmleri zevkle izledim ve Bait de konu itibari ve efektleriyle beğenimi kazandı... Diğer filmlerle kıyaslayacak olursak köpek balığı filmlerinde klişe konulardan kurtulmak adına yapılan bol kan ve erotizm dolu hareketler yoktu bu filmde en dikkatimi çeken tarafıda buraydı.Konusuna sadık kalarak bol gerilim ve aksiyon film boyunca devam etti.Sanırım bu filmin devamı gelme olabiletesi yüksek bekleyelim ve görelim :)  Açıkcası köpekbalığı veya buna benzer temalı filmlerden pek hoşlanmayan biri olarak oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Beklentilerimin çok üzerinde olmasıyla birlikte özellikle görsel efektleri fazlasıyla tatmin etti beni diyebilirim. Tsunami sahnesi gayet başarılıydı. Keza ölüm sahneleri de öyle. Josh ( Xavier Samuel ) karakteri gerçekten baby face denilebilecek kıvamdaydı..:) Hani kaymak gibi çocuk derler ya o cins yani. Zaten Julian McMahon yabancısı olduğumuz bir yüz değil. Oyunculuklar ve performansları tadındaydı. Tek mekan filmleri oldukça risklidir ve beğeniye sunmak cesaret ister. Ama bu filmi izlerken biran olsun sıkılmadım.. Zaman geçirmek veya çerez niyetine izlenebilecek bir yapım değil asla bana göre. Türü arasında birçok filmi geride bırakacak kadar başarılı buldum. Tavsiye ederim arkadaşlar.. 10 / 7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder