15 Temmuz 2013 Pazartesi

Manyak filmini izle


Manyak
Maniac


 Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - ABD ,  Fransa

Tür : Gerilim ,  Korku ,  Suç

Süre: 89 Dak.

Yönetmen : Franck Khalfoun

Oyuncular : Elijah Wood ,  America Olivo ,  Nora Arnezeder ,  Liane Balaban ,  Megan Duffy

Senaryo : Alexandre Aja ,  Grégory Levasseur ,  Joe Spinell ,  C.a. Rosenberg

Yapımcı : Alexandre Aja ,  Grégory Levasseur

Favori : 46 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Utangaç ve içine kapanık Frank (Elijah Wood) , bir cansız manken dükkânının sahibidir. Karşı koyamadığı cinayet işleme isteğini içinde tutmaya çalışıyor. Sergisi için yardım istemeye gelen genç sanatçı Anna ile tanıştığı gün hayatı değişiyor. Dostlukları geliştikçe Frank, Anna'yı takıntı haline getiriyor ve öldürme açlığı tamamen kontrolden çıkıyor.


 Frodo yüzüğü kaybettikten sonra harbi manyak olmuş karıyı kızı kesiyor :D  Afişi görür görmez bu elijah wood'un gözleri dedim.Yanılmamışım bu gözleri nerden olsa bilirim :D Fragmanı pek tutmadım sinemada da izleyeceğimi sanmıyorum.  süper bir filme benzioo  Merakla bekliyorum şimdiden, fark'lı bir film'e benziyor...  manyak bir film  son zamanlarda en beğendiğim gerilim filmi,gerçi ben sinemada izlemedim,başka şekilde izledim ama film çok güzel olduğu için tekrar gidebilirim.bazı sahneleri şok edici.  bana göre gerçekten ismine yakışacak türde bir film ben çok beğendim.vahşet ve bol kanlı filmleri sevenleri memnun edecektir.oyunculuk da iyi.


Manyak Maniac filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder