16 Temmuz 2013 Salı

Percy jackson canavarlar denizi filmini izle

 Percy Jackson: Canavarlar Denizi Percy Jackson: Sea of Monster filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Percy Jackson: Canavarlar Denizi
Percy Jackson: Sea of Monster


 Vizyon Tarihi: 16 Ağustos 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Aile ,  Fantastik ,  Macera

Süre: 118 Dak.

Yönetmen : Thor Freudenthal

Oyuncular : Logan Lerman ,  Sean Bean ,  Alexandra Daddario ,  Jake Abel ,  Brandon T. Jackson

Senaryo : Scott Alexander ,  Larry Karaszewski

Yapımcı : Chris Columbus ,  Karen Rosenfelt

Favori : 574 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Melez Kampı’nın sihirli sınırının güçsüzleşmesi herkesi dehşete düşürür, birisi çok zalim bir planı uygulamaya koymuştur bile. Percy ve melez arkadaşları bu işe el atmazlarsa yarıtanrıların bu güzel sığınağı yok olma tehlikesiyle karşı karşıyadır! Altın postu bulmak için Canavarlar Denizi’ne prenses andromeda ve Clarisse ile uzun ve zorlu bir yolculuk ve büyük aile sırları Percy’nin hayatını cehenneme çevirecektir. Bir Yunan tanrısının oğlu olmak bir şeref mi yoksa bela mı, işte bu filmde belli olacaktır.


 bakırköydeki beyaz adam kitabevinde bulabilirsin... ayrıca serinin diğer kitapları orada bulunuyor sanırım...  türkçe dublajı hiç güzel değil daha iyi seslendirme yapabilirlerdi  1.Gerçekten güzel ikincisin sabırsızlıkla bekliyorum:)  1.cisini çok beğenmiştim.Bununda güzel olacağını düşünüyorum.:))  Filmi çok seviyorum zaten . Yani dünyasını ve özel film tarzını biliyorum fakat aklımda öyle bi kazınmış ki şunu söylemeden geçemeyeceğim ! Sırf Ned için izlenir .  Ne zamandır bekliyordum fragmanını görünce çok heyecanlandım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder