15 Temmuz 2013 Pazartesi

Geceyarisindan once filmini izle

Geceyarısından Önce
Before Midnight


 Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Dram

Süre: 108 Dak.

Yönetmen : Richard Linklater

Oyuncular : Ethan Hawke ,  Julie Delpy ,  Seamus Davey-Fitzpatrick ,  Jennifer Prior ,  Yota Argyropoulou

Senaryo : Ethan Hawke ,  Julie Delpy

Yapımcı : Richard Linklater ,  Christos V. Konstantakopoulos

Favori : 13 kullanıcının favori filmi



Film Özeti

Before Sunrise ve Before Sunset filmlerinin ardından yönetmen Richard Linklater ile oyuncular Ethan Hawke ve Julie Delpy'i tekrar bir araya getiren serinin 3. devam filmi Before Midnight, Jesse'nin evli olduğu eşinden boşanıp büyük aşkı Celine'le evlenmelerinin ardından yaşananları anlatıyor. Aradan geçen 9 yılın ardından iki çocukları olan ikilinin gelecekleri Before Midnight ile şekillenecek... Tıpkı önceki film gibi senaryo Linklater, Hawke ve Delpy ortaklığının ürünü. Film 2013 Sundance Film Festivali'nin de öne çıkan yapımları arasında.


 Filmi festivalde izledim gerçketen çok iyi bir film serinin en az ilk 2 filmi kadar başarılı 10/10 ayrıca benzer filmlerde Matrix Revolutions ve The Godfather 3 ne alaka?  Yaşasııın! Heyecanla bekliyorum çabuk gelsiin! Size tavsiyem ilk iki filmi izlemeden bu filme gitmeyin...  imdb den 8.5 puan almış bu film  nasıl heyecanla bekliyorum nasıl meraklısıyım...çıksa da gitsek..gerçi 1 ay kalmış neyseki.  Hobbitten bile daha fazla arzuluyorum bu filmi, bi gelsede ilk iki filmi tekrar seğredip balıklama üçlemenin son halkasına atlasak. İlk filmi ergenken Cine5 seğretmiştim.  filmin dün gece sinemada seyrettim. bu sefer diyaloglar yunanistanda geciyor. Triloginin sonuncu bölümü ve ne yazikki sonu tamamlanmadan filim bitiyor. jessenin celin ile ikizleri oluyor (zaten ilk karisindan ayrilmasinin sebebi celine ile kacamaginda hamile kalmasi) yunanistanda evli bir cift olarak ailece tatil yapiyorlar ve evet bu sefer yunan sokaklarinda yürüyorlar ve hep cene cene....erkek arkadasimin aksine benim cok hosuma gitti. Tavsiye ederim

Geceyarısından Önce Before Midnight filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder