15 Temmuz 2013 Pazartesi

Rüzgarlar filmini izle


Rüzgarlar

 Vizyon Tarihi: 21 Haziran 2013

Yapımı : 2013 - Türkiye

Tür : Dram

Süre: 117 Dak.

Yönetmen : Selim Evci

Oyuncular : Zeynep Gülmez ,  Rüçhan Çalışkur ,  Suat Usta ,  Mediha Didem Türemen ,  Yusuf Nejat Buluz

Senaryo : Selim Evci ,  Murat Yaykın

Yapımcı : Selim Evci

Favori : 4 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Filmler için ses kayıtları yapan Murat, Gökçeada'da (Imroz) duyduğu çeşitli sesleri kaydeder ve fotoğraflar çeker. Ada ile ilgili bir fotoğraf sergisi açmak istemektedir. Bu çalışmaları sırasında adada tek başına yaşayan 80 yaşlarındaki Madam Styliani ile tanışır. Aralarında bir dostluk oluşur. Madam'ın kendi sesinden hayatını, anılarını kaydetmeye başlar.


 sessiz,sakin,huzuru alabilen bir film gibi gözüküyor...  Son dönemde yerli yapımlar gerçekten kaliteli işler ortaya koyuyor. Hafif Fransız hafif İskandinav sinemasını anımsatan ama bize öz geleneksel temaların,nesnelerin olduğu güzel filmlerden biri. İlginç bir kurgusu ve bir o kadar sıradan bir aktarımı var. Ben beğendim, izleyin tavsiye ediyorum. Yönetmeni olan kişiyi de buradan tebrik ediyorum, güzel bir iş çıkarmış, an-ları yakalamayı bilmiş.  özcan alper'in ''gelecek uzun sürer'' filminin öyküsü arasında azda olsa benzerlikler var gibi geldi bana. ama yinede umutluyum.  Ben de özeti okuyunca aynı şeyi düşündüm. Yine de güzel bir filme benziyor.  farklı bir yapısı var filmin hikaye olarak umarım güzel bir iş çıkar sinemamız için

Rüzgarlar filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder