15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bir kadinin gozyasi filmini izle

Bir Kadının Gözyaşı
Thérèse Desqueyroux


 Vizyon Tarihi: 12 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - Fransa

Tür : Dram ,  Fantastik

Süre: 110 Dak.

Yönetmen : Claude Miller

Oyuncular : Audrey Tautou ,  Gilles Lellouche ,  Alba Gaïa Kraghede Bellugi ,  Anaïs Demoustier ,  Catherine Arditi

Senaryo : Claude Miller

Yapımcı : Yves Marmion ,  Frédéric Bruneel

Favori : 22 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

1920'ler, Fransa... Daha çocuk yaşlarda evlenmek istediği Bernard'la evlenen soylu Thérèse Desqueyroux, artık bu kararından pişmandır. Bernard'ın zorbalıklarından ve sıkıcı taşra hayatından kurtulmak istemektedir...
Filmin başrollerinde Fransız sinemasının en önemli oyuncularından Audrey Tautou ve Gilles Lellouche yer alıyor.


 Audrey Tautou oyunculuğu bırakıyorum demişti. Bu filmle anlıyorum ki bırakmamış bu sevindirici...  Dün gittim; dakikalara, saniyelere, saliselere ‘’durun’’ desem de beni yine dinlemediler. Kendi benliğini içine, en derinlere hapsetmek ve bambaşka bir kişiliği oynamak; evet son zamanlarda böyle bir filme ihtiyacım varmış gerçekten. Fransızlar dramada yine konuşturdu kendini. Bireysel özgürlükten yanayız kardeşim.  Sitenin ana sayfasını her açtığımda Audrey'nin yüzünü görüyorum ve elimde olmadan hüzünleniyorum. En kısa sürede şu poster çıksın ana sayfadan.  Güzel bir filmdi, izinden önce izleyelim dedik iyiki izlemişiz !  Fransızca ne kadar iğrenç bir dildir ya  Kadinin Goz Yasi.... Erkeyin Neyi Lan??


Bir Kadının Gözyaşı Thérèse Desqueyroux filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder