18 Temmuz 2013 Perşembe

Karayel Poyraz filmini izle

Karayel Poyraz filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Karayel Poyraz


 Vizyon Tarihi: 06 Eylül 2013

Yapımı : 2013 - Türkiye

Tür : Dram ,  Komedi

Yönetmen : Levent İnanır

Oyuncular : Yüksel Arıcı ,  Numan Çakır ,  Hikmet Karagöz ,  Yıldırım Beyazıt ,  Soner Arıca

Senaryo : Levent İnanır ,  Yıldırım Bayazıt

Yapımcı : Siz Yapım

Favori : 3 kullanıcının favori filmi
Film Özeti

İstanbul'dan Karadeniz Bölgesi'ne gelen farklı ideolojideki gençlerin yaşamını konu alıyor.Üniversite yıllarında kurulmuş bir müzik grubundaki kardeş kadar yakın arkadaşların bir süre sonra 'ideal müzik mi?', 'piyasa müziği mi' derken yaşadıkları fikir ayrılığı nedeniyle dağılmaları ve sonrasında da çok yakın dostlarının ölüm savaşı vermek zorunda kalmasıyla birleşmelerini anlatılıyor.


 yanlışmı gördüm diye 2 defa izledim fragmanı çocuk konuşurken elindeki bardak birden yok oluyor çok komik ya eğer 1 dakikalık fragmanda böyle hata varsa filmi düşünemiyorum bile flash tv de yayınlanan diziler düzeyinde bir film bile diyemicem o filmlerde bile böyle hatalar yok ne olur sinema seyircisini böyle filmler yaparak sinemaya küstürmeyin şimdi bu film vizyonamı giricek inanmıyorum ya  çekim kalitesi aynen vasat dizi tadı var filmde  karadenizimin filmi.gidilir.  bu filmin tamamı samsun'da çekilmiş de niye haberimiz olmadı.fragmanına baktım ehh işte ama biraz dizi film gibi.çekimler vasat ama sırf samsunuma sevgimden gidip izleyeceğim,belki de güzeldir kimbilir.  Bu film geçen sene çekildi bende bi kere çiftlikte rastlamıştım. Ama kesin izlicem :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder