17 Temmuz 2013 Çarşamba

Olumcul oyuncaklar Kemikler sehri filmini izle

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri The Mortal Instruments : City Of Bones filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri
The Mortal Instruments : City Of Bones


 Vizyon Tarihi: 23 Ağustos 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Aksiyon ,  Fantastik ,  Macera

Süre: 111 Dak.

Yönetmen : Harald Zwart

Oyuncular : Jonathan Rhys Meyers ,  Lena Headey ,  Jamie Campbell Bower ,  Lily Collins ,  Robert Sheehan

Senaryo : Cassandra Clare ,  I. Marlene King ,  Jessica Postigo

Yapımcı : Don Carmody ,  Robert Kulzer

Favori : 114 kullanıcının favori filmi



Film Özeti

On beş yaşındaki Clary Fray, New York’ta Pandemonium Kulüp’e doğru yola çıktığında bir cinayete tanıklık edeceği hiç aklına gelmezdi. Hele ki, bu cinayetin daha önce hiç görmediği acayip silahlara sahip tuhaf dövmeli üç genç tarafından işleneceğini hayatta düşünemezdi! Clary, polisi arayabileceğini biliyordu fakat ceset bir anda ortadan yok olunca ve canileri Clary’den başka kimse göremediği için durumu açıklamak pek kolay olmayacaktı! Clary’nin onları görebilmesine çok şaşıran katiller kendilerini Gölgeavcıları olarak tanıtacaktı. Yani, dünyayı şeytanlardan arındırmaya ant içmiş gizli bir kabile!


 jamie campbell ( Jace Wayland/Mongersten/Heronda​le/Lightwood ) için biçilmiş kaftan , ama lily collinsi ( clary fray ) rolüne hiç yakıştıramadım . ölümcül youncaklar serisi favorilerimden inş filmi de kitabı kadar güzel olur .  Bence megan fox izzy nin rolünde olmalı kesinlikle ! ayrıca biri lütfen yardım etsiin ! Alex pettyfer hangi rolde . Bence jace olmayacaksa hiç oynamaması daha iyi . ben jamie den emin değilim . Alex jace rolünü almalıydı :S:S  kitabını felan okumadım ama ilk fragmanı izlediğimde filme karşı ısındım beklediklerim arasında gerçekten merak ediyorum  Şuan bütün kitaplarını bitirdim ve çıkacak olan 6. kitabı beklemekteyim seri gerçekten çok güzel ve karakter seçimleri gayet başarılı özellikle de Jace Wayland karakterini Jamie Campbell'in oynaması harika olmuş fragmanda gayet başarılı görünüyor vizyona girer girmez gideceğim bir film.  bence güzel bir filme benziyor jace alex pettyfer olmalıydı ama olsun kitaplarının hepsini okudum çok çok güzellerdi kitap serisini herkeze tavsiye ederim ... filminede gidicem keşke yaş sınırı olmasaydı ama olsun ...  Şu anda 4.kitabını okuyorum. Serisine hastayım umarım filmide kursağımda kalmaz  Şu anda 4.kitabını okuyorum. Serisine hastayım umarım filmide kursağımda kalmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder