15 Temmuz 2013 Pazartesi

The expatriate filmini izle

The Expatriate



Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - ABD ,  Kanada ,  Belçika ,  İngiltere

Tür : Aksiyon

Süre: 100 Dak.

Yönetmen : Philipp Stölzl

Oyuncular : Aaron Eckhart ,  Olga Kurylenko ,  Liana Liberato ,  Eric Godon ,  Garrick Hagon

Senaryo : Arash Amel

Yapımcı : Claude Leger ,  Karl Richards

Diğer Adı : Erased

Favori : 44 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Eski bir CIA ajanı kendisini birden ölüm hedefi olarak bulur, kendisine canlı ihtiyacı olan tek bir kişi ile birlikte hayatı için bütünüyle ve çılgın bir kaçışa başlar: çok az tanıdığı 15 yaşındaki kızı. Sonuç THE EXPATRIATE’dir, duygusal bir desteğe karşı uluslararası bir komplo teorisini açığa çıkaran biçimsel olarak çetrefilli, durmak bilmez bir casusluk gerilim


 geçen sene izlediğimi hatırlıyorum nasıl oldu bu sene vizyona giriyor  aynen aynen bende hatırlıyorum  10 numara ajan filmi izlerken hiç sıkılmadım sürükleyici listenizde olması gereken bir film  Güzel bir filme benziyor.  Klise bir konu olmakla birlikte, sıkılmadan izleyeceginiz aksiyon dolu bir film.  klasik bi film  Hem sıkılmadan izledim hem beğenmedim. Garip bir film işte...  Film iyidir, klişe mlişe ama bir çok benzerinden daha iyi yapmışlar. Sürükleyici ve kendine bağlıyor. Ben sıkılmadan sonuna kadar izledim. Müzikleri de beğendim. Aaron Eckhart gayet kaliteli oyunculuk yapıyor. İzlemelik güzel bir aksiyon filmi.  Sıradan film,açıkcası sonuna kadar bile sabredemedim,artık bu konular fazla klişe geliyor..  Büyük usta Alfred Hitchcockun 30'lardan beri kullandığı sıradan bir adamın başının polisle, ajanlarla belaya girmesini masumken hain ilan edilmesini konu eden bir dolu film çekmiştirki yıllar içinde nerdeyse bir alt türe dönüştü.Akbabanın üç günüyle birliktede sıradan kahramanımız üzerine komplo kurulan yada ortada kalan Ajan olmaya başladıki yakın dönemde Robert Ludlumun soğuk savaşta geçen kitaplarını yüksek seviye aksiyon filmlerine dönüşmesi ve büyük başarısı tüm aksiyon ve ajan filmlerinide etkiledi öyleki hersene Bourne dinamiklerini kullanan bir iki film vizyona çıkar oldu.Hitman(ünlü bir oyun serisinin film verisyonu olsada), Abduction, Unknown aklıma ilk gelenler.Filmimize gelirsek yukarda bahsettiğim dinamikleri, klişeleri kullanan fazlasıyla basit bir örnek tek artısı genç oyuncu Liana Liberatonun biraz olayları farklılaştırması(genelde yanında kaçtığı kişi ya sevgilisidir yada sevgilisi olur bu engamede)

The Expatriate filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder