15 Temmuz 2013 Pazartesi

Maskeli suvari filmini izle

Maskeli Süvari
The Lone Ranger


 Vizyon Tarihi: 05 Temmuz 2013

Yapımı : 2013 - ABD

Tür : Aksiyon ,  Macera ,  Western

Süre: 135 Dak.

Yönetmen : Gore Verbinski

Oyuncular : Johnny Depp ,  Armie Hammer ,  William Fichtner ,  Helena Bonham Carter ,  James Badge Dale

Senaryo : Ted Elliott ,  Terry Rossio ,  Justin Haythe

Yapımcı : Johnny Depp ,  Jerry Bruckheimer

Favori : 571 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Asıl adı John Reid olan Lone Ranger lakaplı bir kovboyun, Kızılderili ruhani yardımcısı Tonto ile haksızlıklara karşı verdiği mücadeleyi anlatan ünlü TV dizisinin sinema versiyonuyla beyaz perdeye aktarılıyor. Yapımcılığını Jerry Bruckheimer ve yönetmenliğini Gore Verbinski'nin yaptığı filmin baş rollerini ise Johnny Depp, Armie Hammer ve Tom Wilkinson paylaşıyor.


 Daha yeni geldim filmden, bir şeyler yazmak istedim.. Beklentilerimi çok yüksek tuttum sanırım. Bu yüzden beklediğim gibi güzel gelmedi film.. Kesinlikle kötü bir film değil. Hatta Johnny Depp döktürmüş gene! Fakat daha iyisi olabilirdi elbet. Filmde baya Western havası var. Ayrıca azıcık uzattıklarını düşünüyorum filmi. Az konuyu uzun uzun anlatmaya çalıştıkları için insan biraz sıkılıyor. Görsel olarak muhteşem bir filmdi. 3D Olsa harika olurdu kesinlikle film. Johnny Depp'in bu filmdeki makyajlarına da bayılmamak elde değil. Kılıktan kılığa giriyor bu adam. Bu yüzden burada da apayrı bir rol sergilemiş. Açıkçası ben de herkes gibi Johnny Depp için gittim, zaten o olmasaydı filmde görsellik açısından pek bir şey yok. Helena Bonham Carter dedik onu da en fazla 3dk görebildik maalesef. Benim yorumlarım bu. Çok büyük bir Johnny Depp hayranıyımdır. Gidip gitmemek arasında kaldıysanız bu eseri izlemelisiniz. Bu yüzden Johnny Depp için bile gidilir derim, harika sahneler de vardı. Kaçırmamalısınız.. 7.4
 Filmi dün akşam izledim.Açıkçası filmle ilgili tereddütlerim vardı.çünkü herkes karayip korsanlarıyla karşılaştırıyor bu da ister istemez hepimizin beklentisini yükseltiyor.Ayrıca Armie hammer'ın johnny karşında oyunculuğunuda merak ediyordum.Johnny herzamanki gibi muhteşemdi.Armie hammer bence hiç de ondan aşağı kalmamış.Daha önce mirror mirror'da izlemiştim.Orada fena değildi ama adam kendini geliştirmiş.Rolün ona yakıştığını düşünüyorum.Helena filmde toplasan 3-4 dakika vardı ama olduğu sahneler güzeldi.Filmin genel ile ilgili şunu söyleyebilirim aksiyonu boldu.sadece biraz uzun olmasından dolayı ve temponun düştüğü yerlerde sıkıldım.ama filmi beğendim.Karayip korsanları artık bir efsane.Bu film farklı bir kulvarda bu yüzden karşılaştırmazsınız kesinlikle beğenirsiniz.Ailece izlenebilir en güzel filmlerden biri.Puanım 8.  Film hakkındaki kötü yorumları görmezden gelmelisiniz bence. En azından bu filme hak verilmeli diye düşünüyorum. Çok kaliteli bir ekibin ürünü ve ben bir an olsun sıkılmadım. Bazı bölümleri de keyifliydi. Oyuncular ve yönetmen başarılı bir projeye imza atmışlar. Filmin özeti "Ne Atmış Arkadaş" güzel film Johnny Depp için bile izlenebilecek bir film  Beğenmeme gibi durumu olunmayan film neticede Johnny Depp..  Açıkçası pek beklediğim gibi olmasada izlenebilicek bi film.Tam ikilemde kalmış bi film ne komedi nede aksiyon

Maskeli Süvari The Lone Ranger filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder