15 Temmuz 2013 Pazartesi

Man of steel filmini izle

Man Of Steel

 Vizyon Tarihi: 14 Haziran 2013

Yapımı : 2013 - Kanada ,  ABD

Tür : Aksiyon ,  Fantastik ,  Macera

Süre: 148 Dak.

Yönetmen : Zack Snyder

Oyuncular : Henry Cavill ,  Amy Adams ,  Michael Shannon ,  Kevin Costner ,  Russell Crowe

Senaryo : Christopher Nolan ,  Jonathan Nolan ,  David S. Goyer ,  Jerry Siegel ,  Joe Shuster

Yapımcı : Christopher Nolan ,  Emma Thomas

Favori : 693 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Clark, ne olduğu ve nasıl kullanacağını hiç bilmediği, birtakım sıra dışı güçlere sahip bir çocuktur. Bir gün okul servisi bir kaza geçirip, içinde çocuklarla birlikte nehre uçar. Servisin içindekilerin ölmesine göz yumamayan Clark, güçlerini kullanarak herkesi kurtarır. Fakat bu olay onun diğerlerinden oldukça "farklı" bir çocuk olduğunu da bariz biçimde ortaya çıkartacaktır.


 Son zamanlara kadar superman hiç mi hiç ilgimi çekmeyen bir kahramandı. Hatta bundan 1 yıl önce Man Of Steel'in çıkacağını öğrendiğimde burun kıvırmıştım ki -ağır Dc Comics fanıyımdır - sevinmem gerekirdi Dc bu seneyi de boş geçmeyecek diye ama o kadar antipatim vardı ki sevinemedim işte. Sonra filmin C. Nolan ve Z. Snyder'in elinden çıkacağını duyduğumda bir "Hadi canım" çığlığı attım, "Acaba mı? Olur mu bu sefer?" dedim. Filmin ilk fragmanını izlediğimde "Tamamdır abi oldu bu iş" dedim ve beklemeye koyuldum lakin baktım zaman geçmiyor. Hemen bi koşu Smallville izlemeye koyuldum. Kesmedi eski filmlerini izledim o da bitti yetmedi animasyonlarını izledim aralara çizgi romanları serpiştirdim. Ancak bunlar sadece oyalanma taktikleri çıtır çerez olarak kalıyordu çünkü bu arada film yeni fragmanlarıyla bomba gibi geliyorum diyordu. En sonunda günü geldi çattı ve ben filmi izledim. Sonuç mu? Tamamdır bu film olmuş abi. Bu film benim supermane karşı bir iki animasyon ve new 52 çizgi roman serisiyle beraber sempati duymamı sağlayan muhteşem bir film olmuş. Öncelikle en büyük etken superman olarak karşımıza çıkan henry cavill'in rolünde çok karizmatik ve sempatik duruşu. Adam superman olduğunu hissettiriyor gerçekten. İkinci olarak kostüme değineceğim. O eski kırmızı donlu renkleri cıvık(bu sadece benim görüşüm) çağ dışı tayt'dan kurtulup yerine böylesine karizma bir kostümle yola çıkmış olmaları takdire şayan bir hareket. Tabi new 52 deki gibi birde kırmızı kemeri olsa daha fena olmaz mıydı demeden geçemeyeceğim :) Gelelim oyunculuklara; Russell i jor-el de, Kevin i Jonathan'da, Diane i Martha da müthiş buldum. Zod ve Faora için söylenecek bir şey yok harikaydılar. Kara, Perry ve diğerleri de gayet iyiydi. Bir tek Amy Adams'ı bu gruptan ayırıyorum. O gözüme çok battı. Kötü oynamış demiyorum ama sanki Lois Lane'in hakkını vermemiş. Senaryo biraz hızlı gelişmesi dışında problemi yoktu. Aksiyon ve görselliğe laf söylemeye hakkımız yok zaten. Kamera kullanımı, belli ki efekt ve 3d tasarımlar konusunda master yapmış kişilerle çalışılması da işin cabası. Filmin içeriğine gelince Kriptonun tasviri, gezegenin çöküşünün hikayesi son derece etkileyiciydi. Supermanin S sinin anlamının vurgulanması ve yetiştirilmesinin flashbacklerle anlatılması muazzam fikirler olmuş. Filmde Justice League ya da en azından World Finest göndermeleri heyecan verici. Neyse gel gelim puana, belirttiğim o iki eksi yönü hesaba katarsak; "Sana puanım 9 kankam" diyorum superman e ve devam filminde 10/10 luk performans bekliyorum :)
 bu senenin en iyi filmi  Tek müziğine ramen harikaydı heralde birçok kişi filmin görsel efektine daldığı için fark etmemiştir :)   Russel Crowe'un olduğu sahneler gerçekten yakıyordu. İnanılmaz bir fantastik dünyaydı Crypton. Dövüş sahneleri filmin doruk noktasıydı. Özellikle Jor-El ile Zod Çelik Adam'ı ezmişler. Açıkçası benim filmde Superman'dan çok Jor-El dikkatimi çekti. Filmin eksik yanı kaos ortamının yerleştirilememesi. Koskoca bir gezegene darbe oluyor ama 3-5 kişi görüyoruz. Daha sonra dünyada uzaylılar Kal-El'i istiyor yine de tık yok. Hani uzaylılar dünyaya öyle bir mesaj gönderse millet galeyana gelir, ellerinde pankartlarla sokağa dökülürdü. Dediğimi anlamadıysanız 2012 filminin sokak sahnelerini öneririm. Dediğim gibi çok fazla insan göremedik, sokaklar bomboştu. Kara Şövalye Yükseliyor'daki ortamın yanından bile geçemez. Sadece üst düzey görsel efektlerle, başlardaki fantastik sahneleriyle ve 3-5 güzel müziğiyle oksanmış bir film. Gerisi biraz aceleye gelmiş. Buzların içinden koskoca bir uzay gemisi kalkıp havalanıyor ama yine beklenen kaos oluşmuyor. Son olarak ta artık Superman'in gözlük takınca değiştiğini sandığını görmek istemiyorum. Bu bana çok saçma geliyor. Bu tür filmleri genelde Marvel yapar. Hatta tam bir fiyasko olan Thor bu filme çok benzer. Son zamanlardaki Batman akımı DC'yi inanılmaz derecede ilerletti. Böyle bir film beklemezdim. Tabi ki yine kahramanımızın bir amacı, bir gayesi var ama yine de bir şeyleri eksik geliyor insana. Bir sonraki filmi Nolan'ın yönetmesini isterim. Zack'ın çekim açıları mükemmel ama insan ister istemez Batman ile aynı evrende geçen bir Superman filminde daha da gerçekçilik arıyor. Yine de zamanımızın sayılı güzel kahraman filmlerinden. 7.8  Dünyada en çok tanınan ve sevilen süper kahramanlardan biri de süperman dir. Bildiğiniz gibi Clark bir gazetecidir. Dünyanın düzeninin sağlanabileceği güzel bir ortamda dünya tehlikeye girer ,Bakalım superman dünyayı kurtarabilecekmi.
 Benim beklentimi karşılamadı açıkçası.Çocuklugunu çok cabuk geçmısler,böle olacagına 2 parta bölüp daha detaylı yapabılırlerdi.Ama yinede en iyi filmler arasında yerini alır  böyle güzel bir filime böyle bir paun yakışmıyor

Man Of Steel filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder