15 Temmuz 2013 Pazartesi

Dehset Kaseti filmini izle

Dehşet Kaseti
VHS 2


 Vizyon Tarihi: 28 Haziran 2013

Yapımı : 2013 - ABD ,  Kanada ,  Endonezya

Tür : Gerilim ,  Korku

Süre: 96 Dak.

Yönetmen : Simon Barrett,  Jason Eisener,  Gareth Evans,  Gregg Hale,  Eduardo Sánchez,  Timo Tjahjanto,  Adam Wingard

Oyuncular : Oka Antara ,  Kelsy Abbott ,  Hannah Al Rashid ,  Fachry Albar ,  Devon Brookshire

Senaryo : Simon Barrett ,  John Davies ,  Jason Eisener ,  Gareth Evans ,  Jamie Nash ,  Eduardo Sánchez ,  Timo Tjahjanto

Yapımcı : Simon Barrett ,  Roxanne Benjamin

Diğer Adı : V/H/S/2

Favori : 31 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Kayıp bir öğrenciyi arayan iki özel detektif öğrencinin terk edilmiş evine girerler ve VHS kasetleri  koleksiyonu bulurlar. Her kasette birbirinden tüyler ürpertici görüntüler vardır. Kasetleri inceledikten sonra, durumun arkasında sandıklarından çok daha ince planlanmış, acımasız ve gizemli bir şey olduğunun farkına varırlar.


 Oturmuşlar ve İlk Filmden Sonra Bu Serinin İçine Nasıl Ederiz Diye Toplantı yapmış Olmalılarki Böyle Bir Fİlm Çekmişler..Yok Arkadas Anlamıyorum Neden Güzel Bir Fİlm çektikten Sonra Sırf para uğruna İnsanları Koyun Gibi Görürsün.Ben Değil Para Verip Bunun Sinemasına Gitmeyi Arşivimde 1.5gb Kaplamasın Diye izledikten hemen Sonra Sildim..Korku Filmlerinde kesinlikle İyi Film Kötü Film Diye Ayrım Yapmadan izleyen Biri Olarak İzlemeden Silin Gitsin Diyorum... 4/10
 Filmi izledim bence çok güzel bir film.filmin birazda etkisinde kaldım izlemenizi tavsiye ederim film beni aşırı gerdi birazda çevresel faktörler var gerilmemde etraf karanlık evde tekim daha ne olsun :D

 o uzaylılar neydi öyle ya sakın sakın uzak durun  arkadaşlar 1. filmin tam adını birisi yazabilir mi bulamıyorum bende izlemek isterim gerçekten bana msj olarak veya buraya yazarsanız sevinirim ...  VHS, V/H/S ilk filmin adı.  yorumlara bakıyorum benmi yanlış filmi izledim acaba diyorum tekrar açıyorum filmde kaçırdığım biryer varmı diye bakıyorum... hem filmi anlamadım hem bu kadar puanı nasıl aldığını anlamadım hem de hayatımda bu kadar saçma bir film izlemedim.. güzel film  bu film Ankara'da vizyonda yok bukadar büyük bir saçmalık olurmu ya . Dün büyük umutlarla sinemaya gittim ama bunu öğrendim.

Dehşet Kaseti VHS 2 filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder