15 Temmuz 2013 Pazartesi

Ceset filmini izle


Ceset
El Cuerpo


 Vizyon Tarihi: 19 Temmuz 2013

Yapımı : 2012 - İspanya

Tür : Gerilim

Süre: 108 Dak.

Yönetmen : Oriol Paulo

Oyuncular : Belén Rueda ,  Hugo Silva ,  Cristina Plazas ,  Aura Garrido ,  José Coronado

Senaryo : Oriol Paulo

Yapımcı : Mercedes Gamero ,  Melina Matthews

Diğer Adı : The Body

Favori : 65 kullanıcının favori filmi



Film Özeti

Tehlikeli ve bir o kadar da çekici bir kadının cesedi, morgda kaybolur. Film, bu kayıp bedenin izini süren bir dedektifin araştırmasını anlatıyor.


 İnanılmaz derecede etkilendim. Son zamanlarda bu kadar güzel bir film izlememiştim. Filmin senaryosu, Kurgusu müthiş. Her sahnesi etkileyici. Her replik merak uyandırıcı. Zaman zaman geriye gidişler, geçmişle ilgili detaylar filme o kadar güzel monte edilmiş ki yine de tahminler tutmuyor. Bu filmi izlerken sayısız komplo teorisi üretebilirsiniz. Hiç biri tutmayacak. Sonunda Şok etkisi yaratıyor. Son yıllarda Son bölümüyle beni en çok şaşırtan filmler Testere ve Zindan adasıydı. Bu film de resmen o etkiyi bıraktı bende. Abartmıyorum. İspanyol sinemasının hazinelerinden biri. Julianın gözleri filminin senaryosunu yazan Yönetmen Oriol Paulo nun ilk uzun metrajlı filmi. Senaryosu yine ona ait. Başroldeki Belen Rueda'ya bayıldım. Bakışlar, yüz ifadesi bu kadın mükemmel. Gerilim ve Gizemin iç içe geçtiği kenetlendiği bu filmi Şiddetle tavsiye ediyorum.Tavsiye eden arkadaşım Wafflee'ye teşekkürler 10/ 9.5  Yok olmaz böyle bir şey.. Hayatımda böyle bir film görmedim ben. Filmde kaç ters köşe var acaba? Sayamadım.. Morgda kaybolan bir kadınının olaylarını anlatıyor bize film kısaca. Bu kadının gizemini çözmeye çalışan dedektiflerin adeta iş ortağı olup bu gizemli olayı biz de çözmek istiyoruz filmde. Başlarda çok ağır ilerliyordu, bu açıdan filmin başlarında sıkıldığım doğrudur.. Fakat ortalara doğru işler değişiyor. İzleyiciye filmin nasıl devam edeceği hakkında binlerce yol sunuyorlar sanki. Kimin söylediği doğru ondan da emin olamıyoruz. Çok etkileyiciydi, özellikle filmin sonun diyecek söz bulamadım.. Senaryoyu kim yazdıysa, bu nasıl bir düşüncedir? Nereden aklına geldi böyle bir senaryo yapmak?.. diye sormadan geçemeyeceğim. Film, muhteşem kurgulanmış. Bu tarz başarılı gerilim filmlerine nadir rastlarız, özellikle bu zamanlarda. Sonunu nasıl bitireceğini bilmeyen, saçmalayan ve konunun dışına çıkan bu zamandaki gerilim filmlerine bakıyorum da, son zamanların en iyilerinden bir eser '' Ceset ''. İspanyollar, özellikle gerilim filmlerinde işi kaptılar kesinlikle. (!) '' Koku: Bir Katilin Hikayesi '' , '' The Others '' , '' Makinist '' , '' Rec: Ölüm Çığlığı '' , '' Yetimhane '' gibi başarılı filmlerle izleyicileri etkiledikten sonra '' Ceset '' filmini de başarıyla karşımıza koydular. Bu yüzden bir gerilim sever olarak İspanyol sinemasını çok seviyorum ve öneriyorum..Oyunculuklara hayran kaldım. Özellikle baş rol oyuncusunun bu filmde başarısı büyük.. Beklentilerimin çok çok çok üstünde çıktı.. Sırf sonu için bile izleyin derim. - Filmi izlememde katkıları olan 'HelloSweethy' ve 'Ancksunamun123' arkadaşlarıma ayrıca çok teşekkür ederim!. - Daha pek fazla izleyici kitlesine ulaşamamış ne yazık ki. Bu yüzden tek diyebileceğim; İzleyin, İzlettirin! 9.3  bu film baba film olmuş  Muhtesem bi filmdi ya bu zamana kadar gerilim film kategorisine bakar dururum bu film basi cekmeli ama daha yeni rastladim..kesinlikle izleyin way be dedirtiyo  evett gerilim gizem ve tepetaklak olmak bu filmde kendini göstermiş..bol dyologlu ve enfes bi film her ne kadar olayın dedektifle ve kızla olan bağlantısını çözsemde çözemediğimde oldu tik tak :) izleyin...  Şu filmi Amerikalılar yapsa ödüle doyardı . Niye hala kimse izlememiş anlamadım reklamı kötü yapılıyor galiba. 10/8


Ceset El Cuerpo filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder