15 Temmuz 2013 Pazartesi

Trans filmini izle

Trans
Trance


 Vizyon Tarihi: 14 Haziran 2013

Yapımı : 2013 - İngiltere

Tür : Dram ,  Gerilim ,  Polisiye ,  Suç

Süre: 101 Dak.

Yönetmen : Danny Boyle

Oyuncular : James McAvoy ,  Rosario Dawson ,  Vincent Cassel ,  Tuppence Middleton ,  Danny Sapani

Senaryo : John Hodge ,  Joe Anearne

Yapımcı : Danny Boyle ,  Christian Colson

Favori : 117 kullanıcının favori filmi


Film Özeti

Sanat eserleri konusunda uzman komiser Simon, Franck adındaki bir gangster ile birlikte milyon dolarlar değerindeki bir tablonun çalınma eylemine katılır. Olay esnasında o kargaşa da başına korkunç bir darbe alır, ve uyandığında tabloyu nereye sakladığı konusunda hiçbir şey hatırlamamaktadır. Ne tehditler ne de işkenceler onun hafızasını geri getirmeyecektir. Bunun üzerine Franck bir hipnoz ustası tutar böylece Simon'un beyninin derinliklerindeki bilgiye ulaşmayı planlamaktadır. Filmin yönetmenliğini Danny Boyle yaparken filmin başrollerini James McAvoy, Rosario Dawson, Vincent Cassel oynuyor.


 Uzun zamandır Türkiyede vizyona girmesini beklediğim bir filmdi Trance ve bugün gittim sinemada izledim.Filmin yönetmeni Danny Boyle olduğu için otomatikman filmden beklentilerim vardı zaten filmin başarılı çıkacağını da az çok tahmin ediyordum ki hem beklentilerimi karşıladı hem de başarılı bir film olduğu konusunda haklı çıktım.Öncelikle film baştan sona sürükleyici nerdeyse bir an bile durmuyor hatta ben her sahnesinden keyif aldım diyebilirim.Filmin yönetmenliği başarılı zaten üstad Danny Boyle yönetmen koltuğunda onu geçtim filmin senaryosu ve kurgusunun bu denli farklı ve kafa karıştırıcı olacağını beklemiyordum gerçekten farklı,başarılı ve çok kafa karıştırıcı bir senaryosu var filmin.Film yaklaşık 6-7 oyuncuyla geçiyor ve filmde bir şeyler yaşanıyor fakat insan neler olduğunu tam olarak anlayarak izleyemiyor çünkü tam anlamıyla beyin jimnastiği yaptırıyor film zaten izlerken hep sonunun nasıl bağlanacağını merak ettim ve filmin sonu fazlasıyla dolambaçlı ve şaşırtıcı bir son.Bana kalırsa Trance Inception kadar başarılı değil fakat Inception'dan daha kafa karıştırıcı olduğu kesin.Ben filmin soundtracklerinin bu denli başarılı olacağını da beklemiyordum fakat soundtrackleri gayet başarılı fakat keşke fragmandaki müziklerde filmde kullanılsaymış.Bunu söylemek istemezdim ama ben James McAvoy'un oyunculuğunu bir başrol olarak çok beğenmedim biraz fazla abartılı oynamış,Rosario Dawson iyi denilebilir,Vincent Cassel bence filmdeki en iyi performansı çıkaran oyuncu.Aslında film hakkında değilde filmin senaryosu hakkında daha fazla yazmak isterdim çünkü gerçekten alışılagelmişin dışında ve çok dolambaçlı kafa karıştıcı bir senaryosu var filmin keza kurgusu da öyle başarılı.Bu arada filmin tam bir psikolojik film olduğunu söylemeliyim kesinlikle aksiyon beklemeyin tam anlamıyla psikolojik türünde bir yapım.Ben filmin en çok hipnoz sahnelerini beğendim hipnoz sahneleri gerçekten etkileyici olmuş.En azında sırf senaryosu için bile Trance izlenmeli diye düşünüyorum.Özetle film başarılı,oldukça kafa karıştırıcı,şaşırtıcı,farklı,etkileyici ve sinemada izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum,tavsiye ederim gidin ve sinemada izleyin derim. 7.5/10
 2013 yılının en iyi filmlerinden biri olarak görüyorum Trans'i. Klişe olmayan, iyi işlenmiş, kafa karıştırıcı, zihin yorucu konusu ile tüm övgüleri hak ediyor bence. Başından itibaren temposunu koruyan filmin, sonunun nasıl biteceğinide kestiremiyorsunuz, ki bu bence bir film için en iyi unsurlardan biri. Daha evvel Narnia Günlükleri filminde izlediğim, dikkatimi çeken James McAvoy gayet iyi bir iş çıkarmış, keza diğer rol arkadaşlarıda bekleneni veriyor. İnception, Memento, Prestj gibi kafa karıştıran filmleri seven arkadaşlar, izleyene keyifli dakikalar vadeden Trans'i es geçmemeli. Arkadaşım Alexander DeLarge'ye isabetli önerisinden dolayı teşekkürler.:)...İyi seyirler, sinemayla kalın...

Trans Trance filmini izle full hd online takılmadan kesintisiz tek part p 720 1080 türkçe dublaj altyazı kesintisiz canli bedava beleş film filmi seyret vizyona gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder